FANDOM

Stanisław B. (Stachu, Buli), zamieszkały w Świdnicy, znany jako kolega Tajfuna, który jak się okazało po pierwszych rozmowach telefonicznych zdradził że Tajfun miał w pseudonim "Kasztanek" i "Kutasiak" w szkole podstawowej, a w technikum "Ptyś" przez wzgląd na to (jak to określił Stanisław) że miał "pizdowatą" fryzurę, co potwierdził to podczas pewnej rozmowy telefonicznej sam Tajfun. Wiele wskazuje na to że większość historii o Kasztanku są prawdziwe. Sami streamer'rzy są zdziwieni że Stanisław B. tak wiele wie o Tajfunie. Bardzo często widać że opowiadane historie przez dawnego kolegę Tajfuna, są mu bardzo nie na rękę i często wyraża swoją dezaprobatę wyzwiskami lub samą niechęcią rozmowy z dawnym kolegą.

Stanisław ma prawdopodobnie tyle samo lat co Kasztanek i według rozmów telefonicznych, chodzili razem tylko do podstawówki. Widzowie z utęsknieniem czekają na telefon od dawnego kolegi gdyż ten często swoimi opowieściami doprowadza do furii Kasztanka niewygodnymi historiami i często się kłócą przez co stream Bystrzaka nabiera wtedy niecodziennej wartości i oglądalności. Widzowie lubią Stanisława i dopingują jemu najczęściej, przez wzgląd na jego cenne zdolności wymienione wyżej.

Kasztanek - objaśnienie.

Pseudonim ten wziął się z niemiłej sytuacji Tajfuna (vel Ptyś i kasztanek) z czasów podstawówki. Gdy miał 8 lat, na, którejś z lekcji zrobił twardą kupę w majtki. Przez co rówieśnicy prześmiewczo mówili że popuścił kasztanka w gacie.