FANDOM

Pawełek 1
Pawełek 2

Pawełek (pseudonim ukrainiec, uchodźca, żebrak, Spock), 21 – latek, ojciec wsadził go na 11 miesięcy do więzienia, po tym jak jego macocha wrobiła go w kradzież sprzętu AGD i innych gratów. Los matki nie znany. Celem jego życia jest dojechać macochę i wszystkich tych którzy mu nie wyciągnęli pomocnej ręki kiedy ten musiał szukać „schronienia” po klatkach. Na koniec zostawił dojechanie ojca za oszczerstwa. Poza tą pasją, interesuje go pajacowanie na streamie i żebranie o donejty. Twierdzi że ma dziewczynę Patrycję, choć tak naprawdę ma na imię Renia Grabowska.

Ciekawostki wprawnych widzów wykazały, że Pawełek widzi w Bystrzaku autorytet którego nie miał w postaci ojca, każda swoja decyzje weryfikuje mimiką bystrzaka spoglądając ukradkiem na jego reakcje.

Kolejna ciekawostka jest tłumiony gniew który z nieznanych przyczyn zwykł wylewać na Siwego, jednak Tajfun zazdrosny o swój worek treningowy często wyjaśnia Pawełka i pokazuje mu jego miejsce.

Znaki szczególne: twarz Spocka; suchy aczkolwiek tłusty; nosi nienaturalnie wysoko dzwony (spodnie) w kolorze kremowym.

Mocne strony: nie ma oporów by pajacować na streamie, potrafi w nieoczekiwanym momencie wbić kosę w plecy tym którzy mu zaufają, dobrze maskuje gniew, odbył praktyki i posiada wieloletnie doświadczenie w żebraniu, cwany jak bystrzak na hajs.

Słabe strony: nie potrafi zdobyć szacunku wśród reszty żuli, zastępca Siwego dla Tajfuna. Krnąbrny i leniwy, jest żarłoczny i wiecznie przychodzi na krzywy ryj.