FANDOM

Tajfun

Tajfun urodził się w 1973 roku, we Wrocławiu. Swoje dzieciństwo wspomina bardzo źle. Ma pięcioro rodzeństwa, według niego wszyscy są alkoholikami i frajerami. Jego ojciec umarł w wieku 49 lat. Skończył technikum budowlane, z którego był wyrzucany kilkukrotnie za niechodzenie. Po skończonej szkole wyjechał razem z Kaczorem za granice. Rafał będąc w Niemczech pracował na budowie oraz kradł wódkę i papierosy. Gdy pracował w wesołym miasteczku, zruchał piętnastolatkę. Gdy wrócił do kraju niestety znów musiał wyjechać, przez wielką bitwę z policją w barze. Był poszukiwany listem gończym i ukrywał się 3 miesiące[1]. Przez wszystkie te wydarzenia ma zawiasy na 3 lata. Ponadto siedział w więzieniu za artykuł 207. Miał żonę dziwkę. Według niego pierdoliła się na ulicy, kiedy był w Belgii. Jego żona zamykała w zimę córkę, w zimnym pokoju do szafy. Córka poinformowała go o tym przez telefon. Ma swoje własne mieszkanie w Sobótce, jednak mieszka w Strzegomianach – w piwnicy z Kaczorem. Obecnie Tajfun występuje na stream'ach oraz pomaga Kaczorowi na budowie.